Jurnalul lui bebe Mircea

Beep beep boop!

După ani şi ani, şase teoretic şi vreo cinci practic, în timp ce nu făceam nimic, pentru că sunt sătul să fac de toate, mi-am adus aminte că am mai avut asemenea perioadă în viaţa mea. Şi atunci scriam pe blog. Eram bebe blogger. Acum nu mai sunt nici bebe, nici blogger. Sunt şcolar. Şi asta spune tot. Adică e cazul să revin la scris. Am mai avut cateva tentative, care au eşuat. Dar de data asta sunt hotărat şi motivat.

Aşa că trebuie să mă reobişnuiesc cu treaba asta. A fost tare că nu mai îmi ştiam parola. Era cat pe ce să renunţ şi să mă mut pe facebook, dar acolo e aglomeraţie mare. Am insistat, l-am rugat pe wordpress şi în cele din urmă am reuşit să nimeresc parola. Apoi ce să vezi, wordpress mi-a zis beep beep boop! L-am salutat şi eu şi acum mă apuc să văd el prin ce schimbări a mai trecut. După care trebuie să mă apuc să scriu serios, pentru că după atatia ani, fireste ca am multe de zis.

Dar aşa rapid pot doar sa spun că sunt grupa zero la şcoală, cum ar veni nu mă ia nimeni în serios, adică mă duc la şcoala cum se duc oamenii zilnic la facebook, desenez foarte urat, imi place matematica, nu reţin poezii şi culmea culmilor fac şi religia. Sunt în continuare un tip mişto, îmi cad dinţii ăia de spuneam că-mi cresc prin postările anterioare, ocazional sunt obraznic în limitele bunului simţ şi de doi ani am şi o soră. Ea e specială şi la propriu şi la figurat, are un cromozom în plus, ala a fost bonus, ca la kinder cu surprize.

Mai mă dau mare si altădată. Mă opresc să văd care-i treaba cu wordpressul şi revin.

Pun o poză pentru fanii mei.

12167801_10205316659135598_580777470_n

October 15, 2015 - Posted by | jurnal de bebelus

1 Comment »

  1. Draga Mircea,
    Ma bucur mult sa te citesc din nou. Si noi am crescut si suntem in aceeasi etapa clasa 0, dinti lipsa si de 6 saptamani cu un fratior tot special.
    Te pupam si asteptam sa iti citim in continuare aventurile.
    Clara si mami Magda

    Comment by claraturcu | October 15, 2015 | Reply


Leave a comment